سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید فرش کاشان در شهر فرش

 

خرید فرش

خرید فرش کاشان در شهر فرش

فرش ها یکی از مهمترین وسایل لازم برای هر منزلی می باشند.با وجود تغییرات بسیار در روش زندگی انسان ها از قدیم تا امروز و به وجود آمدن وسایل جدیدی همچون انواع سرویس های چوبی برای نشستن و مبلمان و ... باز هم فرش های ماشینی در چیدمان و دکوراسیون و زیبایی منزل جایگاه خاصی را دارا می باشند.فرش های کاشان نیز به دلیل طرح و نقش های زیبا و منحصر به فرد خود جایگاه ویژه ای در دکوراسیون منزل دارند.بدون شک هر ایرانی در منزل خود یک تخته فرش ایرانی که اغلب از نوع فرش ماشینی می باشد را دارد و شاید بتوان گفت خرید فرش برای یک ایرانی یکی از جذاب ترین خریدها می تواند باشد.

هرچند سال هاست که مبل ها جایگزین فرش های ایرانی شده است و دیگر کمتر از فرش های کاشان برای نشستن استفاده می شود اما فرش ماشینی کاشان حس گرما و صمیمی بودن را در خانواده حفظ می کند و اگر خرید فرش با سلیقه و با توجه به دکوراسیون منزل انجام شود، زیبایی خانه را دوچندان خواهد کرد و طرح و نقش های بسیار زیبای فرش ایرانی از هر نوعی که باشند در فضای منزل غیر قابل انکار می باشد.

فرش ماشینی کاشان در میان دیگر فرش های ماشینی از زیبایی و کیفیت بالاتری برخوردار بوده و این امر باعث شده تا فرش کاشان در سرتاسر جهان مورد توجه همگان قرار گیرد و تقاضای بسیاری داشته باشد.

حضور و ماندن فرش های ایرانی و درخشندگی آنها در جهان چه در گذشته، حال و یا آینده بستگی به کارکرد تولیدکنندگان فرش دارد.از زمان های قدیم تاکنون فرش ایرانی به خصوص فرش ماشینی کاشان نماینگر قدرت و توان بسیار زیاد تولیدکنندگان فرش بوده است.

به صورت کلی فرش های ایرانی به دو دسته فرش های دستبافت که از زمان های قدیم تاکنون توسط هنرمندان ایرانی بافته می شده است و فرش های ماشینی که تقریبا 50 سال از بافت آنها می گذرد، تقسیم می شوند.

نکات مهم هنگام خرید فرش کاشان

یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید فرش کاشان آشنایی با انوع طرح و نقش فرش ماشینی کاشان است که می توان به طرح های مختلف و بسیار معروفی همچون طرح افشان و طرح ریزماهی و طرح شاه عباسی و ... اشاره کرد و همچنین طرح و نقش های جدید و بسیار زیبای فرش کاشان که شما را هنگام خرید فرش سردرگم خواهد کرد.در هنگام خرید فرش کاشان باید بعضی از نکات رعایت شوند تا بتوانید بهترین نوع فرش کاشان را خریداری نمایید.از بعضی از این نکات نه تنها برای خرید فرش ماشینی کاشان بلکه برای خرید فرش دستبافت نیز می توانید استفاده نمایید.ما اولین نکته را در این مقاله و بقیه نکات را در مقاله بود ذکر خواهیم کرد:

1-     برای آنکه بتوانید فضای منزل خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید باید بین مبل ها فاصله ایجاد کنید.همچنین این فاصله باید بین مبلمان و پرده نیز باشد.بهتر است رنگ فرش ماشینی خود را روشن انتخاب کرده و فرشی با نگاره های بزرگ و خلوت را انتخاب نمایید.همچنین میتوانید بین فرش و دیوار نیز فضایی خالی ایجاد نمایید.هنگام چیدمان مبلمان و فرش خود دقت نمایید که پایه های جلوی مبل روی لبه فرش قرار گیرند و پایه های عقبی مبل رو زمین باشند تا فرش کاشان شما بر اثر فشار زیاد آسیب نبیند.